Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Jaume Mas és el primer al Pla Petit i Marga López encapçala la classificació de fèmines
La primera etapa del Pla de Mallorca de ciclisme es va disputar ahir. Sebastià Vila és el primer líder del Pla Gran. El ciclista de l’equip Bicimètrics va ser el més ràpid en completar els 95 kilòmetres del recorregut, seguit de Javier Salmerón també de Bicimètrics. El circuit era de dues voltes al traçat: Muro, Santa Margalida, Llubí, Can Picafort i tornada a Muro. Destaca la presència d’Albert Torres, el campió del món de ciclisme en pista. Convidat per l’organització, va lluir el dorsal número 34, que és el nombre d’edicions de la cursa. Una cursa que li serveix de preparació. El millor junior de la cursa va ser Joan Albert Riera.
En el Pla Petit, amb un rècord de 165 participants, Jaume Mas, ciclista independent, va ser el més ràpid en completar els 48 kilòmetres del traçat. Muro, Santa Margalida, Llubí, Can Picafort i tornada a Muro. La millor fèmina i mallot IB3 va ser per a Marga López. El millor equip va ser el Club Ciclista sa Pobla. Dissabte que ve a Sencelles es disputa la segona etapa.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats