L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fabricants de bijuteria de Menorca s'han vist afectats els darrers anys per la competència asiàtica
Els fabricants de bijuteria de Menorca s’han vist afectats els darrers anys per la competència asiàtica, que ha acaparat la venda de peces per a la creació de productes acabats. Ara, la tendència torna a invertir-se i les empreses han recuperat l’interés pel producte local. Per això, SEBIME –l’Associació Espanyola de Fabricants de Bijuteria– viatja a les fires de Madrid i Milà d’aquest cap de setmana, amb l’objectiu de potenciar la compra de “components de quilòmetre zero”.
Una vintena d’empreses espanyoles de bijuteria –6 de Menorca i 2 de Mallorca– participen a les fires de Madrid i Milà. Dues trobades de referència per al sector, que també espera fer-hi contactes i captar-hi nous clients.
En aquest sentit, les expectatives per a les fires són bones, però SEBIME mostra preocupació per la dificultat de tancar les operacions amb els compradors, que es mantenen prudents. Ho atribueix a la incertesa econòmica del moment, marcada per la inflació.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues