El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Indústria impulsa un programa de formació dual dirigida a joves d'entre 18 i 30 anys per a què aprenguin l'ofici
La Conselleria d’Indústria ha impulsat un programa de formació professional dirigit a formar joves per a treballar en el sector del calçat. En total hi participen 7 indústries i 15 joves d’entre 18 i 30 anys en situació d’atur. El curs és de 1800 hores, de les quals 1300 les passaran aprenent a fer feina in situ. És una aposta de futur. A la fàbrica de Jaime Mascaró el 10% de la plantilla es jubilarà d’aquí a 5 anys i necessiten sàvia nova, però formada.
El sector del calçat es manté a Menorca malgrat la crisi, però hi manca una renovació del personal: l’edat de jubilació és cada vegada més alta: l’edat mitjana dels homes és de 46 anys i la de les dones, de 48.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Al cementeri de Sant Francesc ja descansen les restes de 27 possibles persones migrants sense nom