Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La revetla de Sant Antoni de Muro serà el lloc d'estrena de la nova banda en què també forma part Joan Florit, Guillem Fullana, Miquel Femenies i Miquel Jaume
Amb 30 anys d’experiència sobre l’escenari. Sempre en múltiples projectes i sempre plegats, els germans Martorell, Manel i Pere Joan, arranquen una aventura musical nova, la més personal. És Sedàs. Ells han estat integrants d’Al-Mayurqa durant anys. Ara, compleixen el somni de tenir una formació pròpia, amb músics amics, la meitat provinents del jazz i el rock, i amb temes tradicionals i temes propis.
La revetla de Sant Antoni, a Muro, serà el lloc d’estrena de la nova banda dels germans Martorell, aquest “Sedàs”, que també formen part Joan Florit, Guillem Fullana, Miquel Femenies i Miquel Jaume.
SEDAÇ!!!
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys