La revetla de Sant Antoni de Muro serà el lloc d'estrena de la nova banda en què també forma part Joan Florit, Guillem Fullana, Miquel Femenies i Miquel Jaume
Amb 30 anys d’experiència sobre l’escenari. Sempre en múltiples projectes i sempre plegats, els germans Martorell, Manel i Pere Joan, arranquen una aventura musical nova, la més personal. És Sedàs. Ells han estat integrants d’Al-Mayurqa durant anys. Ara, compleixen el somni de tenir una formació pròpia, amb músics amics, la meitat provinents del jazz i el rock, i amb temes tradicionals i temes propis.
La revetla de Sant Antoni, a Muro, serà el lloc d’estrena de la nova banda dels germans Martorell, aquest “Sedàs”, que també formen part Joan Florit, Guillem Fullana, Miquel Femenies i Miquel Jaume.
SEDAÇ!!!
També ha explicat que des de la Conselleria que dirigeix ja tramita diversos expedients per incompliments greus
Fou una de les figures importants d'aquell incipient Canal 4