Troben 30 persones vivint plegades en un sol habitatge a Manacor
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Els Ajuntaments han incrementat la vigilància per tal d'evitar aglomeracions o que s'incompleixin les mesures sanitàries
Campanet, sa Pobla, o Montuïri, entre d’altres, han suspès tots els actes festius per evitar aglomeracions i complir amb les normes sanitàries. A Montuïri però, s’ha fet l’acte simbòlic del nomenament del batle des Puig. L’amo Pep Barber, de 100 anys, havia d’esser enguany el batle des Puig, i l’Ajuntament ha volgut entregar-li la vara com a acte commemoratiu. A Campanet, nigú ha visitat l’ermita de sant Miquel, l’Ajuntament ha suspès tots els actes multitudinaris, i ha mantingut els jocs infantils per als més petits. El capvespre, a les sis, la missa solemne de sant Miquel es farà a l’església del poble i la presidirà el bisbe de Mallorca.
I l’ermita de Crestatx, a sa Pobla, també estava ben desolada. Algun peregrí ha volgut arribar-hi a peu, fent una passejada per no perdre la tradició. A la plaça del poble, però, s’hi respirava un altre ambient. Tots els bars i restaurants ho tenen tot reservat per berenar i dinar. Això sí, complint amb totes les mesures de seguretat.Amb previsió, l’ajuntament ha desplegat un dispositiu especial de vigilància per fer complir les mesures anticovid.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar