Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

L'agressor li ha robat el mòbil i l'ha empesa per fugir
Una jove de 13 anys ho ha denunciat: conta que quan anava cap a l’institut IES Marc Ferrer ha estat assaltada per un home que li ha pres el mòbil. L’al·lota ha forcejat amb l’agressor per intentar recuperar l’aparell. Finalment, ell l’ha empesa i ha fugit amb el seu telèfon.
La Guàrdia Civil tracta ara de localitzar aquest home. Se l’acusa d’un presumpte delicte de robatori amb violència. És el segon cas en menys d’una setmana. Diumenge passat, també a Sant Francesc, un menor tutelat pel Consell de Formentera ja va assaltar un altre nen de 12 anys i li va robar una bossa on portava 75 euros.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases