Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

1.200 milions d'euros per garantir la liquiditat de l'empresa durant la temporada d'hivern 2020/21
Segona injecció d’ajudes estatals del Govern alemany al grup turístic TUI, per valor de 1.200 milions d’euros, i garantir la liquiditat de l’empresa durant la temporada d’hivern 2020/21. Alemanya i el grup turístic han acordat l’ampliació en 1.050 milions d’euros del crèdit concedit l’abril passat, que apujava a 1.800 milions.
Per rebre els doblers, TUI haurà d’emetre obligacions convertibles en accions per un valor de 150 milions d’euros al fons d’estabilitat econòmica.
A banda d’assegurar la liquiditat del grup turístic, aquesta ajuda també cobrirà eventuals restriccions de viatges a llarg termini o altres problemes que puguin sorgir per mor de la pandèmia del coronavirus.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions