Esperen que demà obrin de nou els petits comerços per recuperar, poc a poc, la vida d'abans
En la segona jornada de sortides esglaonades s’han repetit les mateixes escenes que ahir: a partir de les 10 del matí ha estat el torn de la persones majors de 70 anys i dependents. A la part forana han sortit a passejar sols, acompanyats o amb bicicleta. Tot molt tranquil i sense aglomeracions. També han aprofitat per comprar el pa o el diari. Tots ells comenten que tenien moltes ganes.
El centre de Llucmajor estava molt animat, ja que hi havia mercat a plaça. A partir de les 10 del matí, la gent gran ha sortit a comprar i a passejar.
En José Luis, de 85 anys, està content perquè pot tornar a anar cada dia a cuidar del seu corral. Avui encara no però, assegura, que hi tornarà anar amb bicicleta.
A Campos els carrers eren pràcticament buits. Hem trobat n’Aina i la seva cuidadora i un fill passejant la seva mare en cadira de rodes.
Les imatges es repeteixen a Andratx. Converses ràpides entre veïnats amb mascaretes i passejades per gaudir de l’aire lliure.
Tots ells esperen que demà obrin de nou els petits comerços per recuperar, poc a poc, la vida d’abans.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici