Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
A Bogotà els manifestants han dedicat la marxa a Dilan Cruz, l'estudiant de 18 anys que va morir dilluns
Milers de persones han sortit al carrer aquest passat dimecres a Colòmbia per a protestar contra el Govern del president, Iván Duque, en la segona jornada de vaga general convocada en menys d’una setmana.
A Bogotà els manifestants han dedicat la marxa a Dilan Cruz, l’estudiant de 18 anys que va morir dilluns després de rebre un tret d’un policia antidisturbis en una de les manifestacions.
Duque ha proposat canvis socials després de reunir-se amb algunes de les organitzacions que conformen el comitè de vaga.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora