Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
2 morts més a residències, a Domus Vi Capdepera i a Bell Entorn de Sóller
El Portaveu del Comitè de Malalties Infeccioses, Javier Arranz, ha destacat avui la tendència a la baixa que s’està donant aquests darrers dies a les Illes de manera generalitzada. Una estabilitat que es nota tant en el nombre de contagis com d’ingressos a planta i a les Unitats de Cures Intensives. La taxa de positivitat en els darrers dies és del 5%, del 3,7 avui.
En les darreres 24 hores s’han de lamentar dues morts més. Són dos residents de la Bell Entorn i la Domus Vi de Capdepera.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre