Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Enguany, a les Illes Balears han arribat 22 pasteres i només en les dues darreres s'han detingut 25 persones
Devers les tres de la matinada d’aquest divendres el radár SIVE ha detectat una barca enmig de la mar. El Servei Marítim de la Guàrdia Civil hi ha acudit i l’ha interceptada. A bord, hi anaven 17 persones. Una d’elles és menor d’edat i ha passat a ser custodiada per l’Institut Mallorquí d’Afers Socials. Els altres 16, els han conduït a la prefectura de la Policia Nacional de Palma.
Altres 8 migrans més, que arribaren el dijous a la Colònia de Sant Jordi, són a les dependències de la Policia Nacional de Manacor, en espera que els traslladin a un Centre d’Internament d’Estrangers de la Península.
Un policia local de Santanyí, fora de servei, detectà 2 homes que caminaven per la carretera del Cap de Ses Salines. I en sospitar que es podia tractar de persones arribades de manera irregular des del Nord d’Àfrica, va donar l’avís a la Guàrdia Civil. S’inicià un operatiu de recerca entre cala en Tugores i es Carbó. Poc després, un treballador de les barques de neteja del litoral trobà l’embarcació i l’arrossegà fins al port de la Colònia de Sant Jordi.
Finalment, la benemèrita, va detenir 8 persones. Els van traslladar a tots al quarter de Santanyí i passaren poc després sota custòdia de la Policia Nacional de Manacor. Encara NO han comparegut davant del jutge i no se sap a quin centre d’internament de la península podrien enviar-los mentre se’n tramita l’expedient de devolució. La mateixa situació a la qual es troben els 17 migrants interceptats aquesta matinada. Un pic tenguin plaça, tots, passaran a disposició judicial a Manacor.
Enguany, a les Illes Balears han arribat 22 pasteres i només en les dues darreres s’han detingut 25 persones. En total són 278 persones enguany.
Arriba una nova pastera a Santanyí
La Creu Roja ha rebut enguany pressupost adicional per atendre als migrants arribats en pastera
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi