Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Les de Dani Rubio han iniciat el partit amb un parcial de 18 a 0. L'equip palmesà encara no coneix la derrota a Son Moix
Segona victòria de l’Azul Marino aquesta temporada. L’equip de Dani Rubio ha començat amb un ritme frenètic. Poc hi ha pogut fer el Mataró davant un parcial de 18 a 0 a l’inici del partit. Nneka s’ha fet forta a la pintura anotant 12 punts i agafant 14 rebots… mentre que Giulia Ciavarella ha fet 3 triples i ha estat la màxima anotadora del seu equip amb 13 punts. Al descans, l’equip guanyava per 41 a 17.
La bona notícia ha estat el debut de Bea Royo. L’escorta saragossana ha tornat d’una lesió al turmell. Ha disputat els seus primers minuts amb la camiseta de l’Azul Marino i no li ha anat gens malament.
A la segona part, les catalanes s’han acostat al marcador des de la línia de 6,75, però la distància ja era massa grossa. Finalment, victòria per 69 a 54 de l’Azul Marino, que encara no coneix la derrota a Son Moix.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat