Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les de Dani Rubio han iniciat el partit amb un parcial de 18 a 0. L'equip palmesà encara no coneix la derrota a Son Moix
Segona victòria de l’Azul Marino aquesta temporada. L’equip de Dani Rubio ha començat amb un ritme frenètic. Poc hi ha pogut fer el Mataró davant un parcial de 18 a 0 a l’inici del partit. Nneka s’ha fet forta a la pintura anotant 12 punts i agafant 14 rebots… mentre que Giulia Ciavarella ha fet 3 triples i ha estat la màxima anotadora del seu equip amb 13 punts. Al descans, l’equip guanyava per 41 a 17.
La bona notícia ha estat el debut de Bea Royo. L’escorta saragossana ha tornat d’una lesió al turmell. Ha disputat els seus primers minuts amb la camiseta de l’Azul Marino i no li ha anat gens malament.
A la segona part, les catalanes s’han acostat al marcador des de la línia de 6,75, però la distància ja era massa grossa. Finalment, victòria per 69 a 54 de l’Azul Marino, que encara no coneix la derrota a Son Moix.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes