X

‘Una segona volta per somiar’, per Tolo Ramón

Anàlisi de la temporada 2017-18 de Segona B

08/01/2018

‘Una segona volta per somiar’, per Tolo Ramón

/RCD Mallorca.

19

Els punts aconsseguits durant la primera volta només serviran de punt de partida. Res més. Queda tot per fer i aquesta segona volta ens oferirà de tot. De moment només s’ha encetat l’any i ja comencen a comparèixer els primers interrogants.

El líder, el més fort de tots, començà amb dubtes de superioritat. Vicente Moreno col.locà els seus sota la directriu d’un Cedric escorat a la banda. A la sala de màquines es tornaren a ajuntar equilibri i distribució. Però Pedraza i Salva Sevilla no varen poder imposar el seu joc. El Peralada, que es presentà amb el cartell més de víctima que de botxí, mostrà les dents i hi hauria pogut guanyar el partit. Els mallorquins varen caure massa minuts a l’embut plantejat pel rival. A la segona part, es va millorar gràcies a un joc de més amplitud. Finalment es va produir l’empat, però hauria pogut passar qualsevol cosa.

Fa setmanes que el Mallorca demana a crits reforçar la línia de desequilibri. Només hi ha un objectiu possible i és necessari fixar més d’una posició, i fer-ho bé. Es farà adequadament?

La jornada ens regalà un duel pitiús. Mentre la S.D. Formentera tornà a la realitat de la competició de Lliga, la Penya jugà plena de necessitat per puntuar. Va ser un derbi de novetats. David Crespo va començar de titular mentre que Dani Mori va estrenar porteria i davanter. A la llarga aquest esport reparteix fortuna de forma similar. En el partit de Copa, davant l’Athletic Club el futbol va regalar una darrrera jugada guanyadora, però aquesta vegada fou a l’inrevés. I a la Penya li va tocar la part més dolça del futbol. Un córner finalitzat per Fran Núñez suposa un bidó d’aire fresc per un equip que es mereixia una mica de sort.

L’Atlètic Balears visità el camp del Vila-real B amb els depòsits plens de noves incorporacions ofensives. Iniciar la segona volta amb un bon resultat era quasi una obligació. El bagatge de dos punts, dels darrers quinze, no donaven possibilitat de treva. Horacio Melgarejo va tenir la decisió de la porteria molt senzilla. La lesió de Klaus tornà Aulestia a la titularitat i a la referència l’aposta fou per un Hugo Díaz que tampoc va poder marcar. Les errades defensives condemnaren els blanc-i-blaus. Una desmarcada de Dalmau, amb una passada a l’espai entre centrals, es convertí en el primer pas per una nova derrota. La situació és més que delicada i una pregunta comença a ser evident. És necessari reforçar també les posicions més defensives?

08/01/2018

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT