Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Els majoristes amenazen amb un tancament generalitzat de dos dies
218
Els empresaris majoristes de MercaPalma, que distribueixen aliments a mercats i supermercats de l’illa, han anunciat mobilitzacions pel pròxim 31 de març. Ho fan després d’un any de negociacions i de trobar-se en una crisi econòmica profunda que amença la seva supervivència.
MercaPalma serveix per proveïr d’aliments els diferents mercats i supermercats de Mallorca. Un nucli central de distribució i organització dels recursos alimentaris que organitza i gestiona la diversitat de productes, perquè arribin amb la màxima frescor, qualitat, de manera ràpida i eficaç a les cistelles de la compra de les famílies.
Però la situació pandèmica i de crisi econòmica ha fet que TRES empreses d’alimentació hagin tancat de manera definitiva. I les que encara operen ho estan fent amb moltes dificultats. A l’informatiu matí d’IB3 ràdio la presidenta de l’Associació Patronal de Majoristes de Mercapalma, Margalida Vanrell, ha assegurat que duen un any demanant tant a l’Ajuntament de Palma i a Mercasa que rebaixin el lloguer que paguen aquestes empreses i la taxa d’entrada de vehicles en el polígon. Com que les seves peticions no són ateses han decidit fer una mobilització dimecres dia 31 de març. Amb l’intenció de repetir-la cada dijous si no s’arriba a un acord. Serà un protesta motoritzada que començarà a les set i mitja del matí fins a les vuit i mitja. Un centenar de vehicles sortiran de MercaPalma cap a l’autovia MA-30 direcció Son Llàtzer i fins a la rotonda del Coll d’en Rebassa i tornarien.
Els majoristes no descarten afegir més mesures de pressió. Segueix damunt la taula la possibilitat de que les empreses que operen a MercaPalma facin un tancament generalitzat de dos dies. Cosa que provocaria un desproveïment d’aliments als supermercats i centres comercials.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats