L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Efectius de la Guàrdia Civil i de Salvament Marítim rastregen la zona
Imatge d'arxiu de la platja de Can pere Antoni. /EUROPA PRESS
128Efectius de la Guàrdia Civil i de Salvament Marítim continuen aquest divendres la recerca del banyista de 22 anys desaparegut a la platja de Can Pere Antoni (Palma), després que dimarts s’anés a nedar amb uns amics i no arribés a sortir.
El Servei d’Emergències 112 ha explicat aquest divendres que la recerca continua sense notícies i que embarcacions de la Guàrdia Civil i de Salvament Marítim, així com un equip del Grup Especial d’Activitats Subaqüàtiques (GEAS) segueixen rastrejant la zona.
Sense notícies del jove desaparegut a la platja de Can Pere Antoni. Embarcacions de la @guardiacivil i @salvamentogob i un equip del GEAS segueixen rastrejant la zona.
— Emergències 112 Illes Balears (@Emergencies_112) June 15, 2018
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues