Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Testimonis apunten que quedà inconscient poc després de ficar-se a la mar
Continua ingressat en estat molt greu l’home de 40 anys que aquest diumenge es va ofegar a la platja de Palmanova, a Calvià. Un ampli dispositiu mèdic es traslladà fins aquesta zona costanera per atendre el banyista, que segons diversos testimonis, quedà inconscient poc després de ficar-se a la mar. Quan hi arribaren els sanitaris, el trobaren en aturada cardio-respiratòria, però gràcies a les maniòbres de reanimació, practicades damunt l’arena, l’aconseguiren estabilitzar i traslladar a l’hospital. Segons fonts del 061, la víctima podria haver consumit alguna substància estupefaent.
També segueix ingressat a l’UCI de son Espases, en estat greu, el jove de 31 anys que va patir un accident de moto al polígon de Son Noguera, a Llucmajor.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes