Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Palma ha assolit els 37 graus durant aquest diumenge
Mallorca, en plena onada de calor i amb les temperatures disparades, té problemes de proveïment de gel, sobretot en benzineres i supermercats.
Les altes temperatures que es registren des del mes de maig, que enguany hi ha més turisme i que, després de la fi de les restriccions, els ciutadans tenen més ganes de sortir podrien ser algunes de les causes d’aquesta alta demanda que ha causat el desabastiment. Els bars i restaurants, tot i que no han sofert problemes greus, han notat aquest efecte.
Mentre, a Palma, la calor no dona treva. 37 graus marcava aquest termòmetre aquest migdia. Tant els residents com els turistes de Ciutat eviten l’exposició al sol i cerquen l’ombra per descansar o una terrassa per prendre-hi algun refresc. Procuren protegir-se d’aquestes altes temperatures com poden.
Aquestes altes temperatures que es donen des del principi de l’estiu, es preveu que es mantenguin durant tota la setmana que ve.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma
El succés va tenir lloc aquest dijous, després d’una baralla per un robatori