Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La vicepresidenta en funcions, Carmen Calvo, i la ministra en funcions Margarita Robles sonen per a presidir la cambra baixa
Els grups polítics al Congrés continuen negociant la composició de la Mesa. PSOE i Podem tracten de fermar una majoria d’esquerres. Segons fonts socialistes, el PSOE aspira a la presidència i a dues vicepresidències. Unides Podem quedaria amb les altres dues vicepresidències i, d’aquesta manera, s’assegurarien una majoria progressista.
PP i Ciutadans es repartirien els quatre secretaris. Segons aquests comptes, quedarien fora de la Mesa els nacionalistes i Vox. El panorama, però, pot canviar perquè encara queden 12 dies per la constitució de les Corts i no s’han tancat les negociacions.
La vicepresidenta del govern espanyol en funcions, Carmen Calvo, i la ministra de Defensa en funcions, Margarita Robles, sonen per a presidir la cambra baixa. Robles ha anat precisament avui recollir la seva acta de diputada però no ha volgut pronunciar-se sobre la qüestió.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca