Tres mesos després d’aprovar-se la gratuïtat dels pàrquings de Son Espases i Can Misses, i de fer-hi ampliacions de places, encara hi ha retencions a l’hora de cercar aparcament en aquests centres sanitaris. Treballadors i visitants creuen que fan falta més espais per evitar problemes, sobretot a les hores puntes.
A les deu i mitja del dematí el pàrquing de Son Espases està ple de vehicles. És un dels moments crítics que molts de visitants i treballadors pateixen cada dia.
Les places d’aparcament dels hospitals de Son Espases i Can Misses són gratuïts des del primer de gener d’enguany. El Govern va destinar prop d’1 milió d’euros per augmentar a 525 places més. També continua habilitada aquesta zona per aparcar, al Secar de la Real. Els treballadors veuen millorada la situació d’estacionament, tan dins com fora de l’hospital.
A les hores puntes continua sent evident el caos, sobretot a la zona d’Urgències. Des d’UGT demanen una zona reservada per als empleats, per evitar els problemes de circulació que es generen, sobretot, als canvis de torn dels treballadors.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa