L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els comerciants volen que el Govern faci marxa enrere i permeti l'accés a clients de fora el perímetre sanitari
Aquest dijous migdia hi ha hagut al Mercat Nou d’Eivissa la tercera cassolada consecutiva contra la restricció de mobilitat al centre de la ciutat. Només 6 de les 112 paradetes actives han pujat aquest matí a les 9 la finestra, en una jornada de vaga que ha sorprès als pocs clients que s’hi apropen aquests dies.
A les 9 del dematí tan sols hi havia obertes quatre carnisseries, dos bars i un forn de pa que ha acabat abaixant persianes. Més del 90 per cent han tancat. Els treballadors del Mercat Nou, reclamen a les autoritats insulars que permetin atendre els clients de fora la zona confinada.
A les peixateries el seguiment de la vaga ha assolit el 100 per cent. Hi ha negocis que inverteixen entre 3.000 i 4.000 euros en peix fresc cada dia, però només n’han venut aquests dies per valor de 700 o 800 euros. Alguns clients s’han assabentat de l’aturada en entrar al Mercat.
La protesta ha durat tan sols aquest dijous. Aquest divendres la majoria hauran de tornar a la feina per mirar de sobreviure la pandèmia. Des de Salut han recordat que lamenten les molèsties de la mesura, però en defensen la utilitat per preservar la salut pública.
Totes les parades del Mercat Nou d’Eivissa romanen tancades per les protestes contra les restriccions
Cassolada al Mercat Nou d’Eivissa contra les restriccions de moviments
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues