Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Els barrals i botelles fotografiats arreu de l'illa simbolitzen la sang vessada en els assassinats masclistes
El Moviment Feminista de Mallorca ha revelat el misteri de les fotos de barrals i botelles amb el missatge #SeguiuenSilenci que s’han difós aquests dies a través de les xarxes socials amb fotografies registrades a distintes localitats. Forma part de la campanya per denunciar la violència masclista en la forma més extrema i que suma 44 dones assassinades enguany a Espanya i també, expliquen, per rebutjar les violències que no són tan visibles.
A més, el Moviment Feminista de Mallorca ha organitzat tallers, exposicions, representacions i una manifestació el 18 al 25 de novembre, Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència Contra les Dones.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992