El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El president de l'Autoritat Portuària creu que el cas acabarà en judici
S’eleva a vuit el nombre d’hospitalitzats per l’esfondrament d’una estructura de fusta en un festival de música a Vigo. La xifra de ferits ja arriba a 428.
Mentrestant, el debat polític continua en plena efervescència. El batle de la ciutat atribueix el col·lapse estructural a l’Autoritat Portuària i assegura que no és responsable del manteniment d’aquesta zona.
D’altra banda, el president de l’Autoritat Portuària sosté que, tot i que l’espai és de titularitat seva, l’autorització i la vigilància d’una festa d’aquestes característiques corresponen a l’Ajuntament. També creu que el cas acabarà en judici.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits