Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

Creix la ira cap a les autoritats per les sospites de negligència i deixadesa
El ministeri de Salut del Líban ha elevat a 154 el nombre de morts a conseqüència de la deflagració. S’estima que encara hi podria haver un centenar de desapareguts mentre que hi ha més de 5.000 ferits.
Continuen les tasques de rescat de possibles supervivents a les zones més afectades per l’explosió que ha deixat entre 200.000 i 250.000 persones sense habitatge. Les pèrdues materials se situen entre 3.000 i 3.500 milions de dòlars.
Mentrestant, arriben mostres de solidaritat de tot el món, fins i tot d’Israel, tot i les tensions frontereres entre els dos països.
Anit passada un grup de persones va intentar accedir al Parlament libanès al centre de Beirut. Es varen registrar enfrontaments amb la Policia. Varen cremar objectes i varen llançar pedres a les forces de seguretat.
Creix la ira cap a les autoritats per les sospites de negligència i deixadesa per permetre l’acumulació de la càrrega de les prop de 3.000 tones de nitrat d’amoni, que varen originar l’explosió al port, des de fa sis anys. L’incident ha encès els ànims al Líban, on ja hi havia crispació per la greu crisi econòmica que pateix el país i per la creixent influència de Hezbollah.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar