L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
És una fita històrica per al municipi, que no disposava de cap planejament urbanístic propi
El ple de l’Ajuntament de Selva ha aprovat per unanimitat l’avantprojecte del seu primer Pla General d’Ordenació d’Urbana. Una eina cabdal per regular com i cap on ha de créixer el municipi. Joan Rotger, batle de Selva, ha destacat que aquest nou marc normatiu no només regularà la construcció de nous habitatges, sinó també la ubicació dels equipaments i serveis generals del municipi. Segons l’equip de govern de Selva, el creixement urbanístic previst a l’avantprojecte és sostenible, ubicat dins els nuclis urbans i no implicarà més consum de territori.
A partir de la publicació al BOIB, prevista per aquesta setmana, tots els veïnats podran conèixer el planejament i s’hi podran presentar al·legacions durant 45 dies. El pla ha estat redactat per tècnics del Consell de Mallorca, gràcies a un conveni que va impulsar l’oposició fa dues legislatures.
L’avantprojecte preveu dues noves unitats d’actuació dins Selva i Moscari, però sense consumir territori fora dels nuclis urbans. També delimita la ubicació de serveis generals com l’escola nova de Caimari, el punt verd o nous aparcaments. La tramitació durarà un mínim de dos anys.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues