Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Aquesta malaltia afecta quatre milions vuit-cent mil persones, entre malalts i familiars cuidadors
La Universitat de les Illes Balears inaugura demà ‘Sempre al teu costat’. El fotògraf i professor Josep Pérez narra, en imatges i en un documental, la història d’un home que pateix aquesta malaltia des de fa 17 anys i de com ho viu la seva família. És el procés d’un any fotografiant José Luis Nadal en el seu dia a dia. Fa una crida d”atenció sobre un fet que, diu, és invisible. L’exposició es podrà visitar fins al 23 d’octubre a l’edifici Sa Riera.
Jose Luis tenia 50 anys quan la memòria li va començar a fallar, ara fa 17 anys. La seva dona, Juana Maria, ha estat un àngel de la guarda. És una història d’amor amb mil records que ell ja no té. Tot començà amb una depressió que va acabar en Alzheimer.
El protagonista d’aquesta història era jugador del Reial Mallorca. Un dia canvià les botes per dedicar-se al comerç, fins que va caure malalt. La dona va passar de ser dona a ser cuidadora les 24 hores del dia.
‘Sempre al teu costat’ són fotografies, records, i molts sentiments. El fotògraf i professor Josep Pérez ha volgut plasmar la realitat de Juana Maria amb el seu home amb Alzheimer.
Mentre mira les seves fotografies, Juana recorda amb dol una malaltia que afecta quatre milions vuit-cent mil persones, entre malalts i familiars cuidadors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya