Les educadores infantils subcontractades de Palma reclamen un salari digne
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat

El temporal marítim dels darrers dies té a veure amb aquesta notable pujada de preu
Amb una setmana de diferència, el preu del peix, el marisc i la porcella s’ha encarit i fins i tot duplicat. Molta gent avui als mercats, com el de l’Olivar de Palma, han fet via a fer les darreres compres del menú de Nadal. La majoria prefereix tenir-ho tot gairebé a punt.
Parades plenes de gent mirant, comparant i finalment comprant. La diferència de preu d’una setmana a l’altra s’ha notat. Avui, gamba a 68 i 75 euros, dissabte passat costava com a molt 28 euros el quilo. El temporal marítim que hi ha hagut aquests dies té a veure amb la pujada del preu.
També la sípia és avui més cara. Alguns s’afanyen a comprar peix i marisc, temen que dimarts ja serà massa car o que no n’hi haurà si continua la mala mar.
Però sempre hi ha qualcú que es decideix a darrera hora i acabarà les compres per fer el menú, dia 24.
A més de les peixateries, també molta feina avui a les carnisseries, sobretot farcint de carn els galets per fer-ne sopa i preparant les porcelles i indiots, que amb una setmana han pujat de preu.
Demà les Balears continuaran en avís taronja per mala mar, per tant les barques que tenien previst sortir-ne, no ho faran. Dimarts encara hi ha temps per comprar marisc. Aquest mercat obrirà fins al migdia.
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència