Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El projecte està en fase molt embrionària i substituirà la variant descartada el 2019 pel Consell de Mallorca
Els vehicles -ja siguin cotxes, motos o camions- que van cap a Sencelles des des de Biniali o des d’Inca es veuen obligats a travessar per l’interior del nucli urbà, encara que el poble no sigui la seva destinació final. Aquest fet genera un increment del volum de trànsit pels carrers del poble que, amb el projecte en el qual es fa feina, es vol alleugerir.
El nou vial que es planteja anirà pel nord del poble, enllaçant la carretera de Biniali amb la que va cap a Inca, resseguint parcialment el traçat de camins que ara circumval·len el poble.
En aquests moments, el projecte es troba en una fase molt embrionària i l’Ajuntament no preveu disposar d’un projecte fins d’aquí a 2 o tres anys. Una vegada el tenguin, s’haurà de cercar el finançament per poder dur a terme les obres.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada