Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els veïnats han celebrat el dia de Santa Àgueda, patrona del municipi
Esperança Ramis, de 99 anys, i Magina Serra, de tan sols un mes, són la dona més gran i la més petita de Sencelles. Aquest dilluns, tot el poble els ret homenatge en el dia de Santa Àgueda. I és que així ha celebrat Sencelles el dia de la seva patrona.
Després de la missa solemne, s’ha presentat la restauració de tres llenços que s’han recuperat gràcies a la col·laboració entre el Consell de Mallorca i el Bisbat. Es tracta de les pintures del Bon Pastor, la Mare de Déu del Roser i la Circumcisió del Senyor, dels segles XVII i XVIII.
A partir d’ara, es podran veure dins l’església de Sencelles. El Consell de Mallorca n’ha subvencionat la restauració amb 38.000 euros.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"