Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els veïnats han celebrat el dia de Santa Àgueda, patrona del municipi
Esperança Ramis, de 99 anys, i Magina Serra, de tan sols un mes, són la dona més gran i la més petita de Sencelles. Aquest dilluns, tot el poble els ret homenatge en el dia de Santa Àgueda. I és que així ha celebrat Sencelles el dia de la seva patrona.
Després de la missa solemne, s’ha presentat la restauració de tres llenços que s’han recuperat gràcies a la col·laboració entre el Consell de Mallorca i el Bisbat. Es tracta de les pintures del Bon Pastor, la Mare de Déu del Roser i la Circumcisió del Senyor, dels segles XVII i XVIII.
A partir d’ara, es podran veure dins l’església de Sencelles. El Consell de Mallorca n’ha subvencionat la restauració amb 38.000 euros.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat