X

Sencelles talla el lledoner del monument de la Beata

L'arbre era un símbol per als sencellers, formava part del conjunt de l'escultura i els veïns l'estimaven molt. Per seguretat s'ha hagut de retirar

19/09/2025

Sencelles talla el lledoner del monument de la Beata

85

Estava en molt mal estat i era un perill. Per això i per evitar qualsevol desgràcia l’Ajuntament ha retirat el lledoner del monument de la Beata. A la gent del poble li ha fet pena, perquè aquest arbre ha estat tot un emblema de Sencelles. L’Ajuntament ja ha anunciat que, per les festes de la Beata, se’n plantarà un altre al mateix lloc.

Branca a branca els tècnics han deixat la soca pelada. El lledoner era un símbol per als sencellers, formava part del conjunt de l’escultura de la Beata i els veïns l’estimaven molt. Per seguretat s’ha hagut de retirar i, tot i la nostàlgia, n’hi ha que hi veuen la part positiva.

L’Ajuntament ja ha previst sembrar-ne un de nou. Ho faran per les festes de la Beata, perquè sigui més simbòlic. Les branques de l’arbre pesaven massa i varen xapar la soca. Això mateix afecta ara altres lledoners del poble, en els quals ja s’actua per evitar talar-los.

Amb un parell d’hores ja no ha quedat res del lledoner, però alguns veïns no han dubtat a endur-se’n un record.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT