L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El personal de neteja de l'hospital pitiús cobra menys de 10.000 euros anuals i ha d'assumir fer els llits
Sense acord en la reunió que s’ha fet aquest dimecres a Eivissa entre la plantilla del personal de neteja de l’Hospital Can Misses i la concessionària del servei. Tot i que la cita al Tamib (Tribunal d’Arbitratge i Mediació de les Illes Balears) s’havia ajornat dos dies, finalment l’empresa ‘En Equip’ només s’ha presentat a través d’un advocat i per videoconferència.
Segons el sindicat CGT, En Equip no ha proposat cap contraoferta a la plantilla. El personal de neteja, que cobren menys de 10.000 euros anuals, reclamen un plus de 320 euros al mes per fer llits, una de les feines que assumeixen i que NO haurien de fer, segons el conveni.
Aquest mateix mes hi podria haver una segona reunió per atracar postures a un problema “enquistat”, segons ha reconegut la concessionària als representants laborals.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues