Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Els treballadors rebutgen la darrera proposta de l'empresa per "insuficient", en espera d'una contraoferta
Imatge d'arxiu.
38Continua sense haver-hi acord per desconvocar la vaga de recollida de fems del Raiguer. Durant la darrera reunió aquest dilluns al Tribunal de Mediació i Arbitratge de les Illes (TAMIB), l’empresa concessionària va presentar una proposta amb millores en matèria de seguretat laboral, que va ser rebutjada pels treballadors en considerar-la insuficient.
La plantilla demana millores als camions i un mecànic de guàrdia per evitar deixar sense servei els municipis si el vehicle s’espatlla. “Diuen que els camions funcionen, que van bé, però no hi van. Dels deu que havien de sortir, cinc no ho han fet per problemes tècnics. La gent està molt enfadada i no ens queda més remei que anar a la vaga”, ha confirmat Miguel Pardo, representant dels treballadors de Comissions Obreres.
Al marge d’això, els treballadors estudien si denunciar l’empresa per incompliment de la normativa. “No es recicla. Els ciutadans han estat reciclant des de setembre al carrer i els camions se’n duen tot els fems tot junt. Això és terrorisme mediambiental, una barbaritat que es mescli d’aquesta manera els fems amb el plàstic, etc.”, ha denunciat Pardo.
Aquest dimecres, a les 12 del migdia, la Conselleria ha citat les parts per intentar arribar a un acord.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta