Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Cort insisteix que només executaran el projecte si hi ha acord entre tots els establimenters
136
L’Ajuntament de Palma assegura que l’única solució viable per ampliar la carretera a Establiments és l’expropiació de terrenys mentre que els partits de l’oposició i una part dels veïnats de la zona assenyalen que hi ha altres alternatives. S’oposen, per tant, a les expropiacions que preveu el projecte d’ampliació de la carretera d’Esporles al seu pas per la barriada ja que no solucionaran, diuen, els problemes d’anar a peu per les voreres.
Vox insta l’Ajuntament a arribar a un acord amb els establimenters. El PP coincideix amb l’opinió dels veïnats i assegura que hi ha alternatives que no siguin l’expropiació de patis i garatges particulars per reformar la carretera.
La regidora d’Infraestructures de Cort, Angélica Pastor, assegura que és l’única alternativa viable, però insisteix que només executaran el projecte si hi ha acord entre tots els establimenters ja que és un projecte que surt de la iniciativa popular. A més, assenyala que es durà a terme una nova assemblea oberta en què estiguin representats tots els veïnats i residents de la barriada per valorar el projecte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats