Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

També s'ha vist afectat el subministrament a zones de l'Arenal, la part alta de la plaça dels Nins i el barri de Ses Cadenes
L'incident s'ha produït devers les 06.05 hores quan ha esclatat un punt de l'artèria de Llevant. / AJUNTAMENT DE PALMA
33El barri de Palma del Pil·larí s’ha quedat aquest dijous sense aigua potable a causa del trencament d’una artèria d’aigua, segons ha informat l’empresa municipal Emaya. L’incident s’ha produït devers les 06.05 hores quan ha esclatat un punt de l’artèria de Llevant. A conseqüència d’aquesta fractura, que Emaya ja ha procedint a reparar, la barriada del Pil·larí ha quedat temporalment sense subministrament d’aigua potable.
En un comunicat, l’Ajuntament de Palma ha informat que a més d’aquest barri, també s’ha vist afectat el subministrament en zones de l’Arenal, la part alta de la plaça dels Nins i el barri de Ses Cadenes. Al mateix temps, Emaya ha alertat d’una fuita d’aigua al carrer Sant Jordi que ha afectat el subministrament en una zona de la barriada de Sant Jordi, Son Gual i a la connexió amb l’aeroport. No ha transcendit encara, però el nombre de veïns afectats podria ser de prop de mig centenar. Les brigades d’Emaya treballen perquè el subministrament torni a la normalitat al més aviat possible.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu