Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'Ajuntament ha promès a tots els infants del municipi que els podran veure, però serà des dels balcons de casa o a través de xarxes socials
Per tractar d’evitar aglomeracions, Vila ha decidit no realitzar la tradicional cavalcada de Reis enguany. Així ho ha confirmat el seu batle, Rafa Ruiz, durant la presentació del programa de festes de Nadal. Vila ha promès a tots els infants del municipi que els podran veure, però serà des dels balcons de casa o a través de xarxes socials.
Les Majestats d’Orient arribaran en vaixell, com cada any, tot i que la seva arribada en aquesta ocasió només es podrà veure en línia. Després, Melcior, Gaspar i Baltasar passejaran en cotxe descapotable pels carrers de la ciutat per tal que els boixos no hagin de marxar de casa.
Les festes de Nadal comencen oficialment el pròxim divendres a Vila. Ja està pràcticament enllestit el mercat nadalenc al passeig de Vara de Rey que obrirà aquest mateix dia.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals