El projecte s'ha d'executar abans de setembre de l'any que ve per no perdre el finan
A Eivissa, el Parc Natural de ses Salines és l’àrea més delicada per a les aus perquè es troben amb els cables de les esteses elèctriques. Des de fa dos anys, hi ha un projecte per soterrar-los.
Ara mateix aquest projecte de soterrament està aturat i pareix que la situació no canviarà a curt termini. No es va aconseguir dur a terme la passada legislatura perquè Costes va demanar un nou informe que la màxima institució insular va encarregar a una empresa externa. El projecte havia d’estar acabat enguany però el Consell va aconseguir-ne una pròrroga. Ara, però, el projecte hauria d’estar executat al setembre de l’any que ve per no perdre’n el finançament estatal.
Avui, aquí, s’ha celebrat una jornada formativa organitzada per SEO Birdlife i la Conselleria de Medi Ambient del Govern per realitzar una inspecció de les esteses i l’anàlisi forense d’aus al parc. Els experts avisen de quins són els perills per aus en aquesta zona tan delicada per la fauna.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'