Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
A més de l'alta demanda, el sector pateix manca de personal i de relleu generacional
Els principals proveïdors de llenya a Menorca estan a punt d’acabar l’estoc. Hi ha molta demanda i la poca que queda o està reservada o està esgotada.
Segons els professionals d’aquest sector, el consum de llenya és cada vegada major entre els menorquins que, enfront del preu de l’energia, opten per escalfar casa seva amb xemeneies o llars de foc. Per això, s’ha arribat a un punt en què la llenya que es produeix a l’illa és insuficient per donar resposta a tota la demanda que es genera durant els mesos de fred. Un sector que, a més, pateix manca de personal i de relleu generacional, cosa que tampoc ajuda en aquest sentit.
Davant aquesta situació, ja hi ha una empresa de l’illa que encarrega llenya de fora, unes 30 tones setmanals i que la porten des de Jaén, per vendre-la als seus clients i no deixar ningú sense poder fer foc. Però hi ha llista d’espera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera