Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Fa dos dies que, per mor del tancament dels ports de Maó i Ciutadella, les barques de pesca romanen aturades
Després de dos dies aïllada per mar a causa del temporal, Menorca ha pogut reobrir el port de Ciutadella al trànsit marítim a les 11 d’aquest dimarts. Les ones no davallen dels 8 metres d’altura i fan impossible fer-se a la mar, per això les barques de pesca hi han quedat amarrades.
La situació s’ha deixat notar a les peixateries, on ja no hi ha peix local. I així podrien quedar tota la setmana. L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) manté l’avís groc per mala mar, almanco fins dijous.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania