Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El 94,7% de les sentències dictades a Balears el 2017 van reconèixer el dret del client a recuperar els doblers
El 94,7% de les sentències dictades pels jutjats especialitzats en clàusules abusives dels bancs es van resoldre a favor dels clients. Aquests jutjats específics van entrar en funcionament el passat 1 de juny, arran de la sentència europea contra les clàusules sòl. Però en aquest mig any de funcionament, només s’han resolt el 6% de les demandes.
El jutjat de primera instància 17 bis de Palma ha resolt a favor dels bancs només en 8 de les 152 sentències que ha dictat. Tot i així, Balears es troba per davall de la mitjana estatal. Les associacions d’usuaris valoren poc significatives aquestes diferències i incideixen en la manca de recursos de què disposen aquests jutjats. A tot l’Estat, durant el segon semestre de 2017, només s’ha resolt el 6% de les més de 150.000 demandes que s’han presentat fins ara.
Un cop hi ha sentència a favor de l’usuari, el banc disposa de 20 dies hàbils per decidir si ha de recórrer. En cas negatiu, hauria de liquidar els doblers en litigi en un termini d’entre 10 i 15 dies.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit