Són 23 carreteres que sumen fins a 166 quilòmetres
23 carreteres de Mallorca que varen ser construïdes per presos republicans durant el franquisme tendran aviat una senyalització que ho recordarà. La primera de les carreteres que se senyalitzarà és la que uneix el port de Sóller amb el far del Cap Gros. En total, a Mallorca els presos franquistes construïren 166 quilòmetres de carreteres. A part de la retolació, el projecte preveu instal·lar-hi panells informatius que expliquin el que va passar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura