Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El fins ara regidor de MÉS per Vilafranca, substituirà Jaume Alzamora Riera, triat nou director de l'ATB
231
El Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) publica aquest dijous del decret de la Presidència del Consell de Mallorca pel qual es nomena Serehïm Mateu Salord Comes, director insular de Promoció Sociocultural. El fins ara regidor de MÉS per Vilafranca, substituirà Jaume Alzamora Riera, triat, la setmana pasada, nou director de l’Agència de Turisme de Balears (ATB).
Cal recordar que Alzamora substitueix Pere Muñoz al capdavant de l’ATB després que el vicepresident del Govern, Biel Barceló, acceptés la dimissió de Muñoz el passat 10 d’octubre arran d’una querella de la Fiscalia que dubtava de la legalitat de l’adjudicació d’alguns contractes del Govern a MÉS.
Barceló va subratllar llavors que “des del primer moment el Govern ha col·laborat amb la Fiscalia” en la investigació de les presumptes irregularitats en contractes de diverses conselleries gestionades per MÉS a empreses de Garau i va recordar que l’únic dels assenyalats en la querella d’Anticorrupció que continuava ocupant un alt càrrec era Muñoz.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat