Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'espectacle, dirigit per Salvador Oliva, s'estrena aquest diumenge al Teatre Princial d'Inca
Josuè Guasch revisa la seva trajectòria vital i ho fa així com l’ha viscuda, sobre un escenari. Diluint les seves pròpies reflexions amb versos d’autors tan diversos com Vicent Andrés Estellés, Xanguito, Mercè Rodoreda, Pere Quart o Raimon. I, d’aquesta manera, amb quasi una trentena de músics i poetes.
L’única presència de Guasch sobre l’escenari i una escenografia senzilla omplen de sentit la musicalitat de les paraules que conformen l’esquelet de ‘Serendipitat’, un espectacle que dirigeix Salvador Oliva.
La Sala Petita del Teatre Principal d’Inca serà aquest pròxim diumenge l’escenari de l’estrena de ‘Serendipitat’, una obra que ret homenatge a la paraula en llengua catalana i que aviat en podreu gaudir a molts escenaris de les Illes.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar