El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El base mallorquí firma per una temporada amb opció a una segona opcional després dels darrers mesos al Gran Canària
IB3 Televisió us pot avançar que el jugador mallorquí Sergi Garcia jugarà la propera temporada al Breogán de la Lliga ACB. El base, que és aquests dies a Palma i no tenia equip després d’acabar la seva etapa a Gran Canària, ha firmat per un any amb un altre d’opcional. El jugador reconeix que està “molt content per l’oportunitat i la confiança que m’ha donat Breogán. Vull donar la passa endavant i tornar a retrobar-me, jugant minuts i jugar bé com en Sergi Garcia estava jugant fins ara”.
Garcia, de 25 anys, ha jugat les darreres temporades a Saragossa, València, Baskonia i Manresa. El palmesà també ha estat internacional amb la selecció espanyola. Ara, té una nova oportunitat al conjunt gallec.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta