Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El jove mallorquí de només 19 anys va debutar a l'ACB de la mà de l'Obradoiro
La temporada passada serà difícil d’oblidar per a Sergi Huguet. Aquest jove mallorquí de només 19 anys, va debutar a l’ACB de la mà de l’Obradoiro, equip amb el qual ha disputat fins a 6 partits.
Ara, a Mallorca, treballa sense descans mentre el club redacta les bases del seu futur, que podria passar per una cesió per guanyar hores de vol.
Huguet també lluitarà per entrar a la llista definitiva de jugadors que participin amb Espanya a l’Europeu sub 20 de Montenegro. L’aler de Pòrtol lamenta el descens del Bahía San Agustín, club que li va donar fa dos anys l’oportunitat de ser profesional
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys