Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Després de debutar a l'ACB amb l'Obradoiro, ara el mallorquí ha aixecat el campionat d'Europa sub-20 amb Espanya
La vida està plena de somnis, i a poc a poc Sergi Huguet està complint els seus. Després de debutar a l’ACB amb l’Obradoiro, ara el mallorquí ha aixecat el campionat d’Europa sub-20 amb la selecció espanyola.
Amb la medalla d’or a les seves mans, ara toca començar una nova etapa. L’escorta jugarà cedit aquest curs al Melilla de la LEB Or, una categoria que ja coneix. El mallorquí també ens confessa que algún dia li agradaria jugar a l’illa.
I quan li demanam pels seus objectius futurs, a Huguet li agradaria consolidar-se a l’ACB i també poder jugar amb la selecció espanyola absoluta.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor