La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

El Reial Madrid participa en el torneig Ciutat de Maó que organitza l'Hestia Menorca
Escolta l’entrevista a Sergi Llull
Sergi Llull tornarà a jugar a Menorca 13 anys després. El Reial Madrid és un dels equips convidats al torneig Ciutat de Maó i jugarà dissabte dia 14 a Bintalfa contra el Varese d’Itàlia.
“Han passat molts anys i és molt especial. Jugar amb tota la família i amics. En tenc moltes ganes” explica Llull que ha estat clau en la gestió d’aquest partit de pretemporada que farà el campió de lliga a Maó.
“M’imagín que tendré la pell de gallina quan comenci el partit”, confessa el menorquí, que prepara la seva dinovena temporada amb el Reial Madrid. El seu palmarès al club blanc és històric i l’objectiu és igualar un curs com el de l’any passat amb tres títols: “Jugar al Madrid significa voler guanyar-ho tot. Físicament, em trob molt bé. Costa arrencar però estic bé”, explica el base de 36 anys que va demostrar un bon estat de forma amb la selecció als jocs olímpics de París.
Aquesta serà la primera temporada sense Rudy Fernández: “Aquesta pretemporada ja ens hem fet a la idea que no hi serà. El trobarem molt a faltar”, reconeix Llull, que ha compartit capitania amb el mallorquí.
Avui a les 21h es juga el primer partit del Ciutat de Maó entre l’Hestia Menorca i el Varese i demà dissabte a les 19.20 serà el partit entre el Reial Madrid i el Varese amb el reconeixement a Sergi Llull.
Escolta l’entrevista a Sergi Llull
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
El menorquí, de només 14 anys, és una de les darreres apostes de la Federació Balear de Boxa