Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El ConectaBalear Manacor s'enfronta al campió de la lliga regular i de la Copa del Rei
El ConectaBalear Manacor té un repte gegant per davant: eliminar el totpoderós Melilla. El conjunt melillenc ha quedat primer a la lliga regular i és el vigent campió de la Copa del Rei de vòlei.
Per donar la sorpresa en aquest primer partit de l’eliminatòria, Sergio Ramírez té clar què han de potenciar. El bon servei i el pavelló Miquel Àngel Nadal han de ser claus en aquest primer partit de quarts de final.
Tot i tenir una papereta complicada, Sergio Ramírez somia a donar la sorpresa contra el Melilla, i no descarta que el ConectaBalear Manacor pugui aixecar el títol de la Superlliga.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada