Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El cantant s'acomiada dels escenaris, però no diu adeu a Maó
Tot un barri transformat i molts nervis i emoció a l’hora d’ocupar les 2.000 localitats del camp de futbol de San Carlos de Maó, on s’ha muntat l’escenari del concert més esperat de l’estiu: Joan Manuel Serrat. Entre el públic, alguns joves, però sobretot persones amb la il·lusió d’escoltar cançons de joventut, com el ‘Temps era Temps’, que va obrir el concert.
Serrat s’acomiada dels escenaris en una gira que ha tingut una aturada a Menorca per decisió personal del cantant, un amant de l’illa i un vesí més del barri de s’Altra Banda, al port de Maó.
En dues hores de concert, el públic s’ha deleïtat amb les cançons més emblemàtiques de Serrat, moltes de les quals provinents dels seus inicis, com els poemes musicats ‘Nanas de la Cebolla’ i ‘Caminante, no hay camino’ i ‘Mediterráneo’, i d’altres més actuals, com la dedicada a la ciutat maonesa, ‘Mo’. ‘Paraules d’Amor’ va ser un dels bisos que ha tancat un concert que molts menorquins guardaran en el record.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet