Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
L'empresa no ha realitzat cap contraoferta per millorar les condicions salarials
La vaga indefinida dels treballadors de seguretat de l’aeroport ha començat a la mitjanit. Els 140 empleats de Prosegur han donat suport de forma quasi unànime a unes aturades que no podran superar el 10 per cent del servei.
Ahir a la tarda, l’empresa no va realitzar cap contraoferta per millorar les condicions salarials i els horaris de la plantilla. Simplement, representants sindicals i Prosegur pactaren uns serveis mínims del 90 per cent.
Els sindicalistes no varen quedar satisfets amb aquesta xifra, però confien en que les aturades facin efecte en el funcionament de l’aeroport per pressionar l’empresa concessionària del servei de seguretat.
Una de les reivindicacions dels vaguistes és que el plus de 200 euros que cobren els treballadors eventuals el comencin a percebre també els empleats que tenen contracte fix.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari