Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Des del 2003 han mort 1.027 dones assassinades per homes a tot l'Estat
Avui s’ha constituït la taula de coordinació contra la violència cap a les dones a ses Salines. Ha estat motivada per l’assassinat, el mes de setembre, d’Ika Hoffman a la Colònia de Sant Jordi; l’única víctima mortal per violència de gènere enguany a la nostra Comunitat.
A la Taula hi han participat una vintena de professionals de diferents àmbits com els serveis socials, el món educatiu, sanitari, policia local i associacions, coordinats per l’Institut Balear de la Dona i l’Ajuntament. L’objectiu és treballar en xarxa per a la prevenció, detecció i millora en la intervenció de casos de violència de gènere. Amb la de ses Salines són 18 les Taules locals creades a municipis de les Illes.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992