Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

S'hi actua especialment a la Colònia de Sant Jordi, on el problema es produeix durant tot l'any
L’Ajuntament de Ses Salines vol acabar amb l’incivisme dels veïnats que llencen els fems fora dels contenidors. Aquest es un fet que es produeix especialment a la Colònia de Sant Jordi. Per aquest motiu, ha posat en marxa una campanya per eradicar el comportament incívic dels veïnats.
El Consistori ha destinat tres policies locals a la vigilància de la zona a la vegada que ha incrementat la plantilla d’operaris de neteja. En tan sols una setmana ja s’han imposat una dotzena de sancions. Unes sancions que son de 200 euros i que poden arribar fins als 750 euros en el cas dels veïnats reincidents.
Aquesta iniciativa anirà acompanyada d’una campanya de sensibilització ambiental adreçada als restauradors de la zona per informar-los de la prohibició de llençar vidre als contenidors entre les 23.00 hores i fins a les 08.00 hores, una pràctica habitual i que altera el descans dels veïnats.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia